Indskrivning til børnehaveklasse

Indskrivning til børnehaveklasse – skoleåret 23/24

Den digitale indskrivning af børn, der skal begynde i skole til august 2023 er åben i perioden fra den

7. november til og med den 20. november 2022.

Forældre med børn, der fylder 6 år i 2023, vil i uge 41 modtage yderligere information om indskrivningen i deres E-boks.

Her på Munkekærskolen afholder vi informationsmøde – åbent hus, onsdag den 2. november 2022 kl. 16.30-18.00, i Spor A.  Det vil glæde os til at se jer samt jeres barn til vores åbent hus arrangement.

Formålet med vores åbent hus er, at I kan se noget af skolen og SFO´en samt møde personalet og andre skolestartere.

Åbent hus hos os betyder, at I kommer i løbet af ovenstående tidsrum, når det passer jeres familie. I behøver ikke være her i hele tidsrummet, men er selvfølgelig meget velkomne.

I løbet af jeres besøg, vil jeres barn kunne prøve forskellige aktiviteter, som knytter sig til aprilperioden og den første tid i skolen. I vælger selv rækkefølgen på aktiviteterne.

I forældre vil også kunne stille spørgsmål omkring jeres barns SFO- og skolestart.

Vi glæder os til at se jer.