Aula Komme/Gå

Aula Komme/Gå er klubbens elektroniske ind- og udtjekningssystem, men det er også vores kommunikationsplatform, hvor børn og forældre kan melde barnet til arrangementer, se nyhedsbreve, månedsplaner og skrive beskeder til personalet. Se forældrevejledningen i bunden af siden.

Forældre log-in:

Forældre skal logge sig på, via Aula eller via Aulas app.

Opslagstavle: Læs nyheder fra  SFO'en og den enkelte afdeling.

Stamkort: Sørg for at dine kontaktinformationer er korrekte. Dette er også her du giver tilladelse til om de andre kan se jeres tlf. nr. på legelister. Det er også her man laver log-in til Tabulex app’en.

Aftaler: Her kan i skrive aftaler ind, som barnet kan se når barnet tjekker sig ind i SFO'en. Barnet kan dog ikke se beskeder om medicin eller huskere.

Beskeder: Hvis vi skal informeres om noget kan I skrive det her.

Ferie/fri: Her orienteres om børnene holder ferie/fri.

Aktiviteter og arrangementer: Det er her i kan melde jer/barnet til arrangementer og aktiviteter, barnet kan også selv melde sig til på vores skærm i SFO'en.

Kontakter: Her kan du oprette kontaktpersonen med webadgang, får kontaktpersonen også adgang til Tabulex SFO.

Legelister: Find telefonnumre og adresser på legekammerater.

Personale: Se hvilke personale der er på SFO'en.

Billeder: Her kan du finde biller fra forskellige arrangementer.

Facebook: Vi bruger facebook, som en del af vores kommunikationsflade. Oftest lægger vi billeder fra dagligdagen op, men skriver også ud omkring arrangementer, praktisk information og meget andet. I kan finde os under navnet “munkekaerSFO” HER (Regler for offentlig brug af sociale medier, står beskrevet på siden).

Tjenester: Tilmeld jer SMS-service og modtag en SMS når dit barn tjekker sig ind og ud af SFO'en.

Der findes også en Tabulex-app men den har desværre ikke samme funktioner som der findes i Tabulex.

Yderligere information om Tabulex findes på nedenstående link.

Forældrevejledning Aula-Komme-Gå

Shape Created with Sketch.

Aula og hjemsendelse 2024

Shape Created with Sketch.