Fra SFO til Klub
Overgang fra SFO til Klub sker august måned (efter sommerferien) i 3. klassetrin. Fra skolestart og frem til 1. april vil 3. årgang stadig være under SFO 1 ordningen, hvilket vil sige, at taksten stadig er den samme, samt der ikke er brugerbetaling på klubbens materialer, mad, ture mm.

Aula og Tabulex
Aula og tabulex er de informationsflader, vi bruger i Klubben, da vi har børn fra tre skoler. Al Information, månedsplaner, arrangementer og tilmelding til arrangementer bliver lagt ud på Tabulex. Børnene kan selv melde sig til arrangementer i klubben når de tjekker sig ind, eller forældre kan gøre det direkte på Tabulex. Nogle arrangementer er lukkede, hvilket vil sige, at det er synligt på tabulex, men barnet skal tilmelde sig rent fysisk på klubben.

Forældre log-in
Forældre skal logge sig på, via Skoleporten/Klub Krogen eller direkte på www.klubweb.dk, første gang skal I logge på skal i bruge jeres Nem-id. Herefter skal I bruge egen hjemmelavede kode.

Når man logger på via skoleporten eller www.klubweb.dk, får man nedenstående menu frem.

Yderligere information om Tabulex findes på vejledning nederst på siden.

Mobiltelefoner
Børnene må gerne bruge deres egne telefoner med i klubben, de kan også logge på vores netværk. Dog har vi skærmfri onsdag, hvor der bliver igangsat andre aktiviteter. 3. årgang må kun bruge skærm to dage om ugen.
Vi arbejder i klubben på, at mindske brugen af telefoner og andre skærme. Derfor er vi meget opmærksomme på eventuelt overforbrug, eller hvis man sidder meget alene i løbet af dagen. Vi opfordrer og til, at lade telefonen blive i tasken eller hjemme.

Klubbens telefon
I kan ringe til klubben på: 21 53 80 06

Tabulex - Klub

Shape Created with Sketch.