Udskoling

6.-9. klasse

Skolen er igang efter sommerferien, og meget er tilbage til normalen og så alligevel ikke helt. Vi følger fortsat Covid-19 retningslinjerne og passer på hinanden.

Covid-19 retningslinjer

Umiddelbart er vi tilbage til almindelig skolegang efter sommerferien i forhold til undervisningen, men vi fortsætter med mange af de retningslinjer vi har fulgt frem til sommerferien. Eleverne møder ind til klasselokalet hver dag gennem havedøren. Der stilles i kø med afstand, og vi førsøger stadig at holde 1 meters mellemrum. Forældre må ikke følge med ind, der kan dog være særtilfælde de første par dage for særligt de nye elever i 0. klasserne. Vi vasker hænder og overholder hygiejneregler. Vi er sammen klassevis, også i frikvarterer. Vi er stadig opmærksomme på symptomer, og børn som udviser symptomer skal blive hjemme.